Min träningshistoria


5-10 år
Jag lärde mig att simma, körde friidrott, spelade pingis och testa på badminton.

11-14 år
Under den här perioden tränade jag som mest då både handboll och fotboll fyllde mina veckor. Men efter ett at började båda föreningarna att satsa vilket ledde till att jag var tvungen att välja. Först ville jag satsa på handbollen med det slutade med att jag spelade fotboll i några år till.

Under den här perioden åkte jag in på sjukhuset efter att jag hade svimmat i skolan. Vi fick aldrig reda på vad det var som hade orsakat det men däremot berättade min läkare stolt att jag var lika vältränad och en fullvuxen brandman efter att ha gjort flera olika tester på mig. Det levde jag på länge!

14-18 år
Periodvis så tränade jag på gymmet, testa på olika pass för att hitta något som passade mig. Oftast körde jag som hårdast under början av året och på hösten.

Idag
Nu försöker jag hitta en balans i både styrka och kondition. Mitt mål är att bygga upp en stark kropp, få bättre kondition och bli smidigare.

Kommentera här: